Skoro tak wiele firm z powodzeniem korzysta z dystrybucji ulotek, czy nadszedł czas, abyś i Ty dołączył do akcji? Z pewnością ma ona kilka bardzo skutecznych zastosowań: promocja wydarzenia, oferty specjalnej lub wprowadzenie nowego biznesu na rynek. Bez względu na to, co chcesz przekazać, dystrybucja ulotek jest prawdziwą opcją rozpowszechniania informacji.

Dystrybucja ulotek od drzwi do drzwi

Na początek, jak wszystko, zależy od tego, kogo wybierzesz. Rozejrzyj się, zbierz wiele ofert i przeanalizuj swoje możliwości. Najtańszy może być najtańszy, ponieważ nikt nigdy nie zobaczy Twoich ulotek. Może się zdarzyć, że będą oni rozrzucać wiele ulotek w tym samym czasie, co zmniejszy wpływ Twojej wiadomości. Zapytaj o ich proces i jak osiągają cenę. Mogą oferować dodatkowe usługi, takie jak śledzenie GPS dostawy. Oznacza to, że Twój doręczyciel będzie oznaczony (nie typu kostka), a Ty będziesz mógł zobaczyć mapę jego trasy. To może dać Ci dodatkową pewność, że inwestycja, którą poczyniłeś, dotarła do zamierzonej grupy odbiorców. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do mocy swojej wiadomości, można spróbować A / B test. Jest to łatwe do zrobienia, jeśli jesteś lokalnym biznesem z lokalnym przesłaniem. Wydrukuj garść ulotek z dwoma niewielkimi wariantami tej samej wiadomości. Dostarcz pierwszą ulotkę na jedną ulicę, a drugą wersję na inną ulicę. Jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego samodzielnie, omów to z dystrybutorem. Twoje wezwanie do działania musi być tutaj starannie zaplanowane. Użyj różnych stron docelowych lub kodów ofertowych, abyś mógł śledzić, która wersja odniosła największy sukces.

Wkładki do czasopism i gazet

Ulotka dołączona do gazety lub magazynu pozwala na większą kontrolę nad odbiorcami. Można targetować według demografii, a nie tylko według regionu. Jeśli starannie wybierzesz publikację, możesz stworzyć indywidualny przekaz dla czytelników, co powinno zwiększyć konwersję. Można korzystać z wielu publikacji, ale tworzyć ulotki z komunikatami dostosowanymi do każdej z nich, przykuwając uwagę osób o różnych zainteresowaniach.

Wykorzystanie insertów zamiast dedykowanego miejsca w publikacji daje Ci większą swobodę w zakresie terminów i projektu. Nie jesteś ograniczony przez przestrzeń i unikasz sytuacji, w której Twoje przesłanie ginie obok przytłaczającego projektu. Podobnie jak w przypadku dystrybucji bezpośredniej, możesz dodatkowo zapłacić za umieszczenie ulotek w publikacji. Z reguły ta opcja przynosi znacznie lepsze rezultaty, ponieważ ulotka jest mniej narażona na zgubienie, ponieważ magazyn jest wstrząsany przez kosz.

Jak będzie wyglądał sukces?

Więc teraz masz to tam, jaki wskaźnik odpowiedzi należy się spodziewać? Jest to temat wielkiej debaty, ponieważ ostatecznie jest to samo, jak każda metoda marketingowa, pay per click, e-mail, radio. Czy masz potężny, odpowiedni komunikat z jasnym wezwaniem do działania? Im więcej czasu spędzisz na badaniach i planowaniu wiadomości, projekt i docelowych odbiorców, tym większy sukces będziesz miał.

 

Warto przeczytać