Czasami mniej znaczy więcej. To powiedzenie ma zastosowanie również w projektowaniu wizytówek.

Biała przestrzeń może powiedzieć więcej o Tobie i Twojej firmie. Biała przestrzeń jest zazwyczaj kojarzona z wyrafinowaniem, podczas gdy gęste wzory sygnalizują taniość. Dlatego właśnie tradycyjne wizytówki skupiają się na podstawowym tekście i kilku ciekawych projektach graficznych.

Jednak wyjątkowe marki i profesjonaliści również mogą czerpać korzyści z białej przestrzeni. Osoby pracujące dla luksusowych marek lub firm potrzebują wizytówki, która jest zwięzła i wyjątkowa. Wykorzystanie białych spacji tworzy trwałe wrażenie podczas nowojorskiego networkingu.

Białe przestrzenie, puste przestrzenie lub przestrzenie negatywne to obszary w projekcie, które nie są zajęte przez obrazy lub tekst. Tak czy inaczej, nie oznacza to, że wszystkie te przestrzenie są białe. Termin "biała przestrzeń" odnosi się do samej przestrzeni.

Niewiele osób dba o ten krytyczny element projektu. Większość ludzi chce zapełnić miejsce na wizytówce tylko dlatego, że je ma. Dlatego biała przestrzeń na wizytówce nadaje jej luksusowy wygląd.

Biała przestrzeń jest dobra, aby upewnić się, że projekt nie jest zbyt zagracony. Projekt, który wygląda jak sardynki w puszce nie pomoże Ci się wyróżnić.

Jeśli w Twoim projekcie nie ma białych plam, musisz coś z nich wyciąć. Przynajmniej przenieś ją na tylną stronę. Na przykład można umieścić informacje kontaktowe na odwrocie, jeśli z przodu znajduje się eleganckie logo.


Dlaczego potrzebujesz białych przestrzeni w projektowaniu wizytówek?


Białe przestrzenie przypominają nam, że proste projekty są skuteczne. Te nowoczesne i proste projekty komunikują, że Twoja firma wie, jak pracować efektywnie. Można powiedzieć więcej za pomocą niewielkiej ilości słów. Nie muszą przesadnie się reklamować.

Ludzki instynkt opiera się na mniejszej ilości, dlatego ludzkie oko lubi białe przestrzenie zarówno z bliska, jak i z daleka. Ten relaksujący efekt wizualny pozostawia pozytywne wrażenie, które pomoże Ci wyróżnić się na nowojorskich konferencjach lub spotkaniach.

Ponadto biała przestrzeń zwiększa czytelność. Odbiorcy łatwiej jest zrozumieć tekst. W związku z tym, są one bardziej prawdopodobne, aby pamiętać o Tobie lub Twojej firmy podczas ich zajęty dzień w NYC. Nie chcesz zdezorientować zajęty profesjonalista z zbyt dużą ilością tekstu.

Dodatkowo, biała przestrzeń tworzy hierarchię. Każdy element powinien mieć proporcjonalną ilość białej przestrzeni wokół siebie. Pomaga to odbiorcom zdecydować, które fakty należy zapamiętać, a które pozostawić w tle.

Aby zwiększyć ilość białej przestrzeni w projekcie, spróbuj wybrać pięć najważniejszych informacji na wizytówce. Następnie wytnij wszystko inne. Projekt będzie wyglądał o wiele bardziej świeżo i elegancko. W Nowym Jorku należy dbać o świeżość swoich wizytówek.

Białe przestrzenie komunikują luksus i elegancję

Pomyśl o tym. Marki designerskie i luksusowe zazwyczaj stawiają na białe przestrzenie. W ten sposób komunikują wysoką jakość. Czy nie chcesz, aby Twoja wizytówka NYC również to komunikowała?

Ostatecznie, nie chcesz, aby Twoi znajomi czuli się przytłoczeni Twoją wizytówką. Pozostawi to złe wrażenie. Dlatego elegancki projekt skoncentrowany na Twoim logo komunikuje, że rachunek za wizytówkę musi skupiać się tylko na znaku firmowym Twojej firmy.

Jeśli chodzi o drukowanie luksusowych wizytówek, możesz zaufać profesjonalistom z Bestype Imaging. Jeśli mieszkasz w Nowym Jorku, mogą oni połączyć Twój projekt wizytówki white space z idealnym rozmiarem, kształtem i rodzajem papieru. Bestype Imaging może również pomóc Ci znaleźć styl druku, który pasuje do wizerunku Twojej marki.

Bestype Imaging oferuje również szybkie i niedrogie drukowanie w rejonie NYC. Co ważniejsze, mogą sprawić, że wyjdziesz z luksusową wizytówką, gdy tylko będziesz jej potrzebował.

Image Credit: Freepik @ Creative Commons

Warto przeczytać