Kiedy jesteś na rynku sprzedaży domów, trzeba zróżnicowane podejście do komunikowania swoich usług zarówno do potencjalnych sprzedawców i nabywców. Skorzystaj z tych wskazówek na temat projektowania ulotek dla agentów nieruchomości, aby stworzyć materiały marketingowe do druku, które pozwalają dotrzeć do potencjalnych klientów po obu stronach transakcji.

Z wszystkich punktów kontaktu z klientem, ważne jest, aby mieć silną markę, aby wyróżniać się od konkurencji, jak schemat kolorów jest często bardziej pamiętliwy niż nazwa.

Konsekwencja w kreowaniu wizerunku zwiększa szanse na bycie rozpoznawalnym, dlatego też należy powiązać go z witryną internetową, oznakowaniem oddziałów, kanałami społecznościowymi i materiałami drukowanymi. Pozwala to również zaoszczędzić na kosztach, ponieważ wszelkie grafiki i obrazy mogą być ponownie wykorzystane w całym asortymencie.

Ulotka agenta nieruchomości

GreenLive użyło kontrastowych kolorów, aby zapewnić, że ich przekaz wyskakuje z kartki. Jednak użyte kolory są zgodne z tożsamością marki i odzwierciedlają logo firmy, zapewniając spójność w działaniach marketingowych.

Użyto również zdjęcia o wysokiej rozdzielczości, które nie tylko jest istotne dla ich działalności i przekazu, ale również odzwierciedla paletę kolorów całego projektu.

Marketing agencji nieruchomości

Używając odważnych kolorów, Rees Page skutecznie podkreślił swoje "Wezwanie do działania" z pełnym zakresem opcji kontaktowych wyróżniających się spośród innych informacji na ulotce. Wykorzystali zdjęcia nieruchomości, aby zademonstrować sukces, jaki odnieśli w sprzedaży nieruchomości w tej okolicy, co stanowi zachęcającą wiadomość dla potencjalnych sprzedawców.

Użyli trochę humoru w ich ilustracji kartonu, aby wprowadzić korzyści z korzystania z ich agencji, tworząc wypunktowaną listę, zmniejszając prezentowaną treść. Prezentują one jasny komunikat w projekcie, podkreślając pełny pakiet usług, które oferują.

Tutaj, agenci nieruchomości Winkworth użyli kuszącego obrazu nieruchomości, który promuje pozytywny styl życia na wsi, aby zachęcić do zaangażowania się w reklamę. Obraz wzmacnia pozycjonowanie ich marki, wykorzystując obraz prestiżowej nieruchomości, aby zademonstrować ich ekskluzywność.

Zamiast prezentować serię funkcjonalnych obrazów sprzedanych nieruchomości, aby podkreślić swoje sukcesy, agencja wybrała serię faktów, które reprezentują korzyści płynące z ich działalności, od ich historycznego doświadczenia do szerokości publiczności, którą wykorzystują.

Winkworth pozostaje bardzo wierny swojemu stylowi marki, z odważnymi ciemnoniebieskimi i białymi kolorami, które nadają luksusowy, ale tradycyjny charakter. Subtelne użycie informacji kontaktowych odzwierciedla ich sektor rynku i uzupełnia prostotę projektu.

Najważniejsze wskazówki dotyczące projektowania ulotek...

  1.  Zachowaj spójność z marką, używając prostej palety kolorów.
  2. Ogranicz tekst do minimum, używając list tam, gdzie to możliwe
  3. Dołącz wysokiej jakości, odpowiednie zdjęcia i grafiki
  4. Dodaj wezwanie do działania, podkreślając swoje dane kontaktowe

Drukując ulotki na potrzeby akcji rozdawania ulotek, ważne jest, aby zakupić papier lub kartę o wysokiej gramaturze, która wytrzyma proces dostawy. Lekki papier łatwo się rwie lub marszczy w skrzynkach na listy, jeśli nie jest traktowany z należytą starannością. Chociaż wrzucenie ulotki do lokalnej gazety może temu zapobiec, jest mniej prawdopodobne, że zostanie ona zauważona, a Twoja inwestycja pójdzie na marne.

 

Warto przeczytać