Dlaczego każdy mały biznes powinien zlecać projektowanie graficzne na zewnątrz?

Gdybyś planował rozbudowę swojego domu, czy sam sporządziłbyś plany? Jeśli skrzynia biegów w Twoim samochodzie wybuchła, czy założyłbyś, że masz umiejętności (lub czas), aby naprawić ją samodzielnie? Oczywiście, że nie. Sprowadziłbyś odpowiednich fachowców, którzy wykonają tę pracę prawidłowo. W projektowaniu materiałów marketingowych nie chodzi tylko o to, aby wszystko wyglądało estetycznie:

Chodzi o to, aby ludzie zaczęli działać, myśleć i czuć inaczej o Twojej firmie, jej produktach i usługach.

A to oznacza, że liczy się pierwsze wrażenie.

Dużo trudniej jest się pozbierać po kiepskim projekcie, niż od początku zaangażować do pracy nad nim najlepszych ludzi. Więc zamiast próbować szczęścia z DIY podejście do marketingu, dostać go dobrze za pierwszym razem przez wynajęcie firmy poligraficznej, która korzysta z doświadczonych, profesjonalnych projektantów graficznych. Oto kilka z najważniejszych powodów, dla których korzystanie z usług firmy poligraficznej wyposażonej w projektantów jest najlepszym wyborem dla Twojej firmy:

Zawsze uzyskasz lepszy rezultat

Przy tak wielu potężnych programach do projektowania graficznego dostępnych dla każdego, kuszące może być myślenie, że samemu można wykonać przyzwoitą pracę. Ale dopóki nie pozwolisz, aby nad Twoim projektem pracował wyspecjalizowany grafik, możesz nie zdawać sobie sprawy, jak wielką różnicę to robi. W przeciwieństwie do Ciebie lub Twoich pracowników, projektanci graficzni nie ograniczają się tylko do pracy. Mają obsesję na punkcie każdego szczegółu i aspektu gotowego produktu, a także tworzą i testują różne projekty dla wszelkiego rodzaju firm - przez cały dzień, każdego dnia. Wiedzą, jakie projekty marketingowe przynoszą rezultaty i mają wyrafinowane wyczucie stylu wizualnego, które zostało udoskonalone przez lata praktyki i doświadczenia - pracując nad projektami z udokumentowaną historią sukcesu.

Od samego początku, graficy tacy jak nasi będą już myśleć o:

  • Równowadze przestrzennej - jak rozmieszczenie każdego elementu projektu prowadzi oko do właściwej informacji.
  • Mieszanka kolorów - jak różne kolory uzupełniają się wzajemnie, jak właściwy dobór koloru może pomóc różnym elementom wyróżnić się, a także psychologia stojąca za tym, jak różne kolory wpływają na nasze postrzeganie i odczucia.
  • Dokonywanie właściwych wyborów dla różnych mediów - odpowiednie wyważenie rozmiaru, przestrzeni i koloru w przypadku plakatów, broszur, reklam i stron internetowych.
  • Fachowe szczegóły, o których być może nigdy byś nie pomyślał - np. wybór odpowiedniego materiału papierowego dla lepszych wrażeń sensorycznych i dotykowych.
  • Możesz lepiej wykorzystać swój własny czas

Jest powód, dla którego nie jesteś grafikiem.

Masz swój własny biznes z własnymi specjalizacjami - z projektami i zadaniami, które wymagają Twojej własnej, dedykowanej wiedzy. Zlecając projekty marketingowe firmie poligraficznej posiadającej własnych profesjonalnych grafików, uwalniasz więcej swojego cennego czasu, który możesz poświęcić na rzeczy, które robisz najlepiej: pozyskiwanie nowych klientów, kierowanie zespołem i podejmowanie decyzji na wysokim szczeblu. Jest tylko tyle godzin w tygodniu. Dlaczego więc miałbyś marnować którąkolwiek z nich, próbując robić rzeczy, które profesjonalista może zrobić w kilka minut?

To może wydawać się sprzeczne z intuicją:

Jeśli masz w swoim zespole kogoś, kto jest gotowy, by zająć się projektowaniem graficznym, dlaczego wynajęcie firmy poligraficznej gotowej do projektowania miałoby pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze?

Oto jak:

1. Wynajmujesz lata (lub dekady) doświadczenia zawodowego

Firma poligraficzna posiadająca własnych projektantów dokonała już za Ciebie wstępnej inwestycji.

Ty tylko kupujesz mały kawałek ich czasu. A ten niewielki kawałek czasu wiąże się z ich wieloletnim doświadczeniem, każdym udanym projektem marketingowym, nad którym pracowali, oraz udokumentowanym doświadczeniem w osiąganiu wyników z innymi firmami, takimi jak Twoja.

2. Zapłacisz tylko za to, czego potrzebujesz

Większość grafików pracuje na zasadzie "od projektu do projektu".

Nie ma żadnych zobowiązań ani kosztów bieżących. I nie będziesz musiał się martwić o ukryte koszty zatrudnienia dodatkowego pracownika: rzeczy takie jak przestrzeń biurowa, urlopy i zwolnienia lekarskie, czy świadczenia pracownicze.

3. Szybciej wykonają swoją pracę

Firma poligraficzna wyposażona w projektanta prawdopodobnie pobierze nieco więcej za godzinę niż wynagrodzenie, które płacisz jednemu z Twoich pracowników.

Ale jeśli mogą wykonać tę samą wspaniałą pracę w ciągu 3 godzin, które ty lub twój zespół potrzebowałby 12 godzin, aby to zrobić, to jest to wygrana - skończysz płacąc mniej ogólnie.

Budujesz solidne relacje na przyszłość

Być może teraz potrzebujesz tylko jednego elementu projektu - i być może jeden z Twoich pracowników może sobie z nim poradzić.

Ale jeśli poważnie myślisz o marketingu i budowaniu marki (a powinieneś!), na pewno będziesz potrzebował więcej projektów w przyszłości.

Znalezienie odpowiedniej firmy poligraficznej do współpracy teraz oznacza, że zawsze będziesz mieć kogoś pod ręką i gotowego do pracy ze swoimi profesjonalnymi umiejętnościami i doświadczeniem w zakresie projektowania graficznego - bez względu na to, jak często lub jak rzadko będziesz ich potrzebować.

Więc jeśli jesteś gotowy, aby zaoszczędzić czas i pieniądze (i uzyskać dopracowany, profesjonalny rezultat za każdym razem), jesteśmy gotowi do pomocy.

Zapoznaj się z naszymi nowymi usługami graficznymi i projektowymi, a kiedy będziesz gotowy, zadzwoń do nas - zawsze chętnie porozmawiamy o tym, czego potrzebujesz.

 

Warto przeczytać