Jeśli Twoja firma ma zamiar konkurować, musisz utrzymywać swoją markę na bieżąco, nie oznacza to, że musisz zmieniać styl swojego logo co 12 miesięcy, ale po prostu musisz pozostać w kontakcie z tym, co robi Twoja konkurencja, aby pozostać w grze. Wymieniliśmy te ważne obszary, w których możesz odświeżyć swój wizerunek. Zacznij od przyjrzenia się wszystkim swoim produktom i usługom. Czy są one nadal aktualne, czy nadal je sprzedajesz, czy może są już nieświeże? Zrób kilka badań, co jest popyt w tych dniach, ustalić, co twój sektor rynku chce poprzez uzyskanie informacji zwrotnej od klientów - być wścibski z konkurentami, czy sprzedają coś, czego nie jesteś, co robią, które można powielić lub zrobić lepiej?

Czy klienci szukają oszczędnośc?

 to może zaoferuj im alternatywę w postaci tańszej oferty. Czy klienci wolą kupować produkty pozyskiwane lokalnie, wtedy zarzuć sieć ciaśniej i zacznij promować lokalne produkty dla lokalnych mieszkańców.

Staraj się podążać za trendami, wykorzystuj siłę internetu, aby wyprzedzić konkurencję w sprzedaży nowego, gorącego produktu. Twitter jest genialny do gromadzenia czatu społecznego na całej gamie rzeczy, nie tylko dla plotek o celebrytach. Czy Twoja marka jest spójna ze wszystkim, co robisz? Przez to rozumiemy, czy logo Twojej firmy jest takie samo na papierze firmowym, jak i na innych towarach drukowanych. Zdziwiłbyś się, jak wiele firm ma stare logo na takich przedmiotach, jak faktury, tylko dlatego, że zostały wydrukowane lata temu i jeszcze trochę ich zostało. Z punktu widzenia klienta, Twoja marka musi być spójna, dlatego lepiej wyrzuć do kosza wszystkie przedmioty, które mają przestarzałe logo, ponieważ to tylko osłabi Twoją markę. Widzimy, że bardzo wiele firm zmienia swój ogólny branding o tej porze roku, może to nowy rok i świeży start. Bardziej czysty nowoczesny obraz będzie czynić cuda dla świadomości marki i pomóc zwiększyć sprzedaż, nikt nie chce być związane z firmą, która ma zmęczony stary obraz, który jest nieaktualny, to ma negatywny wpływ na to, jak ludzie postrzegają swoją firmę. Czy to ty, a następnie jego czas, aby zmądrzeć swój akt.

Wyruszając na wizualnej rebrandingu nie powinny być podejmowane prawdopodobne, zawsze radzimy to jest podejmowane przez profesjonalistów.

Spróbuj pójść na skróty i zrobić to samemu, (zakładając, że nie jesteś wyszkolonym grafikiem oczywiście) bez wątpienia pozostawi cię z obrazem, który może w rzeczywistości wymagają aktualizacji w najbliższej przyszłości, nasza rada jest zrobić to raz i zrobić to poprawnie - zaoszczędzisz pieniądze w dłuższej perspektywie. Szukaj nowych dróg dla biznesu poprzez współpracę z firmami oferującymi produkty lub usługi, które uzupełniają Twoje. Jeśli Twoja firma oferuje na przykład samochody ślubne lub ciasta weselne, to może warto porozmawiać z lokalnymi fotografami ślubnymi i spróbować nawiązać z nimi współpracę, aby uzyskać referencje. Jeśli rozmawiasz z klientami, którzy korzystają z Twoich usług ślubnych, to możesz polecić inne powiązane firmy. To nic nie kosztuje, ale im więcej polecisz innych, tym bardziej prawdopodobne, że będą chętni do promowania Ciebie, to jest mini networking.

Musisz nadążyć za czasem, jeśli twój biznes ma zamiar przetrwać.

 

Warto przeczytać