Pocztówki nie są przeznaczone wyłącznie do przekazów świątecznych. Małe firmy mogą wykorzystać marketing pocztówkowy w bardzo skuteczny sposób, rozprzestrzeniając efektywny kosztowo przekaz daleko i szeroko. Istnieje wiele korzyści z używania pocztówek w kampaniach marketingowych Twojej firmy, oto 10 najważniejszych z nich:
1. Natychmiastowy wpływ
Pocztówki nie wymagają otwierania, aby je przeczytać. Twój odbiorca zobaczy Twoją wiadomość po prostu podnosząc pocztę, eliminując ryzyko, że trafi ona prosto do kosza.
2. Wysoka widoczność
Ponieważ wiadomość znajduje się w widocznym miejscu, będzie ona widoczna w drodze do miejsca przeznaczenia pocztówki i jeśli zostanie zachowana, będzie łatwo odczytywana przez odwiedzających. Wykorzystaj silny branding i wizualizacje, aby stworzyć coś, co ludzie będą chcieli zatrzymać.
3. Wiadomości są krótkie i ostre
W przeciwieństwie do niektórych drukowanych materiałów marketingowych, takich jak składane ulotki czy broszury, pocztówki świetnie nadają się do przekazywania krótkich, śmiałych komunikatów z silnym wezwaniem do działania. Przekaz powinien być krótki i zwięzły, aby przykuć uwagę odbiorcy. Unikaj długich zdań, które testują koncentrację.
4. Mocna, odporna karta
Ulotki mogą być narażone na uszkodzenia w zwykłej poczcie, a nawet podczas zrzucania ulotek. Deszcz, skrzynki na listy i złe obchodzenie się z nimi mogą spowodować, że wiadomość nie będzie miała profesjonalnego charakteru, którego oczekujesz. Mocna karta może wytrzymać większość wyzwań, które napotka w drodze do odbiorcy.
5. Efektywność kosztowa
Pocztówki są efektywnym kosztowo sposobem na reklamę. Są tańsze w druku i mniej czasochłonne w obróbce niż tradycyjne przesyłki w kopertach, szczególnie jeśli podczas projektowania grafiki korzystasz z usługi Royal Mail's Printed Postage Impressions.
6. Prosty projekt
Samodzielne stworzenie pocztówki jest łatwiejsze niż większości innych formatów, np. składanej ulotki. Jeśli zlecimy to profesjonalnemu projektantowi, czas poświęcony na to zadanie również obniży koszty. Skup się na swojej marce i wizualizacji, a nie na treści, aby uzyskać przyciągający wzrok projekt.
7. Działają niezależnie od tego, co sprzedajesz
Nie ma potrzeby biznesowej, która nie może korzystać z marketingu pocztówek, usług lub produktów, to wszystko jest w dół do wiadomości, które próbujesz dostać się na. Upewnij się, że jest to warte przeczytania i napędza działania. Może to być wiadomość, informacja lub oferta, ale musi mieć wartość dla konkretnego odbiorcy.
8. Napędzaj ruch w sieci
Pocztówki są idealne do krótkich wiadomości, których celem jest zachęcenie ludzi do wejścia na Twoją stronę internetową lub kanały social media. Możesz dotrzeć do ludzi, aby zaangażować nowych zwolenników z ofertami i konkursami, jeśli polubią Twoją stronę biznesową.
9. Przypomnienia informacyjne
W zależności od Twojej organizacji, możesz wykorzystać je do przekazywania przydatnych informacji, takich jak daty wydarzeń, przewodniki po procesach lub ważne kontakty. Zachęci to pracowników do przypinania karteczek do tablicy lub na lodówkę jako przypomnienie. Możesz nawet uczynić z karty bilet lub zniżkę do zrealizowania w sklepie.
10. Mocne powroty
Jeśli dobrze przekażesz wiadomość, możesz uzyskać dobry zwrot z inwestycji w druk. Ze względu na niższe nakłady i łatwość przetwarzania, koszty mogą się dość szybko zwrócić. Wykorzystanie kodów do zrealizowania pomoże śledzić sukces, aby móc wykorzystać je w przyszłych kampaniach.
Warto przeczytać
- 6 października 2021
Konsekwentny wzrost sprzedaży internetowej i możliwości e-marketingu sprawił, że niektórzy zastanawiają się, czy druk odchodzi do lamusa. Najnowsze badania dowodzą...
Czytaj dalej- 29 września 2021
Nie ma wątpliwości, że gospodarka się poprawia i z tym odnowionym optymizmem małe firmy zwiększają swoje budżety marketingowe, ale najlepszym sposobem na uzyskanie...
Czytaj dalej